Everything you can think

Välkommen till min blogg, känns att det krävs en lite presentation om vem jag är! Så här kommer lite stolpiga och tråkiga frågor.

 
Fullständiga namn: Malin Viola Albinsson, inget man slår klackarna i taket över direkt!
 
 Bästa boken: Gunnar av Bob Hansson hel klart! Den finurligaste boken som skrivits i mordern tid!
 
 Djur: 4 Hästar och en katt vid namn Z! Sedan ett flertal katter hos Fredrik. Namnlösa. Argo också, fast han är Fredriks!
 
 Favorit plagget: En gosig tröja! Därför hatar jag sommaren för då är det oftast för varmt för tröja.
 
 Dricker helst: té eller en ricktigt god café latte mint!
 
 
Argo-busen!
 
Gillar: Fotografera, mysa med Fredrik och second hand!
 
Ogillar: Folk som slarvar med källsortering och sniglar på sommarkvällar!
 
Vin eller öl: Vin, helt klart! Tillsammans med lite fransk musik.
 
Pojkvän: Japp, Fredrik-bus sedan över ett år tillbaka.
 
 
Fina Fredriks festival arm!
 
Musik: Tom Waits, Laakso, Den Svenska Björnstammen och massa mer!
 
Filmer: Tittar inte så mycket på film!
 
Kamera: Nikon, Nikon, Nikon och mobilen!
 
Frö!
 
Händer i helgen: Måla om Fredriks köksstolar, gosa med alla katterna och försöka locka till mig den skygga kissekattungen! Och mysa med Fredrik såklart!
 
Redigerar du dina bilder i: Photoshop!
 
Vad gör du innan du ska sova: Väntar på att få sms från Fredrik, läser lite eller så somnar jag direkt!
 
 
Hoppas ni har lärt känna mig lite bättre nu och vill fortsätta läsa vad jag har att berätta!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0